welcome too play tech site
اخبار از دنیای باحال تکنولژی
           
شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 10:13
میلاد

شایعاتی در باره سامسونگ Galaxy not 3شنیده شده اس این مطالب را در ادامه مطلب بخوانید!



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:گلکسی نوت 3, :: 15:59
میلاد



قبلا چندین بار اطلاعات و تصاویری از اسمارت فون جدید و قدرتمند ZTE Nubia Z5 منتشر شده بود، اسمارت فونی که دارای صفحه نمایش ۵ اینچی ۴۴۰ppi است. در تصاویری که قبلا از این دستگاه منتشر شده بود تنها پشت دستگاه مشخص بود و تا به این زمان تصویری از جلو این محصول منتشر نشده بود.

 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد

برای مشاهده این عکس کلیک کنید



 طراحان روسی، جعبه کاغذی هوشمندی را ابداع کرده‌اند که تخم‌مرغ را بدون آب درون خود می‌پزد.این بسته‌بندی شامل یک لایه شیمیایی است که در زمان تحریک به تولید حرارت پرداخته و تنها در دو دقیقه تخم‌مرغ خام را می‌پزد.«Gogol Mogol» که نام خود را از یک غذای تخم‌مرغی روسی گرفته، توسط گروه کیان ساخته شده است.

 




           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد


شرکت لنوو نسخه لمسی ThinkPad X1 Carbon خود را با نام  ThinkPad X1 Carbon Touch معرفی کرد . این اولترا بوک زیبا 14 اینچی برای استفاده به همراه سیستم عامل ویندوز 8 مایکروسافت به صورت لمسی طراحی و بهینه سازی شده است ، در ادامه با ما همراه باشید .

 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد

http://gadgetnews.ir/images/uploads/Image/91/09/22/new-yahoo-mail.jpg



مدیرعامل یاهو، Marissa Mayer اعلام کرد که هم اکنون سرویس Yahoo! Mail سریعتر، آسانتر (برای استفاده) و در دسترس برای پلتفرم های iOS، اندروید، ویندوز فون ۸ و همچنین از طریق وب می باشد. این خبری بسیار خوب برای کاربرانی است که از این سرویس معروف یاهو بهره می برند.

 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد

http://gadgetnews.ir/images/uploads/Image/91/09/23/intel-Haswell-processor.jpg


براساس یک جدول منتشر شده، جزییاتی از سری اول پروسسورهای Haswell منتشر شد ضمن اینکه سری اول این پردازنده ها قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ وارد بازار شوند. Haswell بخشی از استراتژی Tick Tock اینتل است که دارای فرایند ساخت ۲۲ نانومتری می باشد البته همراه با یک معماری جدید.


 



 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد


Samsung Galaxy Note اولین فبلتی بود که در سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و روز به روز بر محبوبیت آن اضافه گردید. در ابتدا بسیاری فکر میکردند که این نوع دستگاه با استقبال روبرو نمی شود، ولی زمان چیز دیگری را نشان داد و حتی شرکت های رقیب سعی در عرضه محصولاتی با ویژگی های مشابه کردند.


 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد



اپليکيشن Google Maps در نهایت برای آیفون عرضه شد. بعد از آنکه این اپلیکشن کاربردی از لیست اپلیکشن های موجود در iOS 6 خارج شد، در ادامه با اخبار کامل تر با ما همراه باشيد.


 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد




دوربین شگفت انگیز و جدید alpha 77  شما را قادر میسازد تا تصاویری بگیرید که بیانگر نهایت نگرش خلاقانه و نوآورانه شماست . این دوربین با اتکا بر تکنولوژی منحصر به فردر آینه نیمه شفاف بر محدودیت همیشگی دوربین ها در ایجاد یک فوکوس سریع در حالت نمایش زنده ( Live viewing ) و به صورت تمام وقت ( Full Time  )  فائق امده است .در ادامه با معرفي کامل و گالري تصاوير اين دوربين با ما همراه باشيد.
 



           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد


 سیارک تازه کشف شده‌ای که با پهنای 36 متر، در فاصله‌ای کمتر از فاصله زمین تا ماه قرار گرفته بود، روز سه‌شنبه این هفته، از کنار زمین عبور کرد. سیارک نزدیک به زمین 2012XE54 نخستین بار روز یکشنبه 9 دسامبر (19 آذر) توسط اخترشناسان مشاهده شد.


 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد


http://gadgetnews.ir/images/uploads/Image/91/09/24/Alcatel-One-Touch-View-2.jpg


Alcatel One Touch View اسمارت فونی است که با سیستم عامل ویندوز فون ۷.۸ مایکروسافت در دسترس می باشد و در ابتدا برای بازار روسیه عرضه شد. این اسمارت فون که در رنگ های متنوعی در دسترس است دارای قیمت مناسبی نیز خواهد بود.در ادامه با مشخصات تکمیلی ،  این اسمارت فون جدید آلکاتل با ما همراه باشید.

 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد

با خوندن این مطلب که واقعا من دهنم باز موند. یک ویدئو از آخرین و جالبترین برنامه های آیفون. اسم این برنامه "لنز کلمه" (Word Lens) هستش که با نگه داشتن لنز دوربین آیفون خودتون روی نوشته ایی که در خیابان میبینید بجای حروف اصلی متن ترجمه شده جای اون هارو میگیره. این برنامه ی آیفون می تونه تابلو های راهنمایی، منو رستوران ها و هرچیزی که شما می خواید که معنیش رو بدونید ترجمه کنه از زبان نامفهوم به زبان شما.

 mobile technology فناوری موبایل (گوشی)

از قرار معلوم فعلا این برنامه ی آیفون فقط برای 2 زبان انگلیسی و اسپانیایی ساخته شده. یکی از سازنده گان این برنامه بنام آقای Otavio Good گفته که قراره در نسخه بعدی زبان فرانسوی نیز اضافه بشه و بهمین شکل ایتالیایی و پرتغالی. همچنین او گفته که "این ترجمه ها هنوز کامل و دقیق نیست اما منظور رو میرسونه". نسخه دیدینیه (demo) این برنامه در فروشگاه آیفون یعنی iTunes قابل دانلود هستش ولی اگه بخواید این نرم افزارو بصورت کامل داشته باشید باید 5 دلار بپردازید.

اینم لینک فیلمش: برنامه لنز کلمه (Word Lense) آیفون



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 20:13
میلاد

زمانی که فناوری تصویر به IPS (فناوری دیدن تصاویر با کیفیت در LCD با هر زاویه ی دید که شرکت Hitachi ابدا کرد) دست یافت مانند یک فناوری لوکس بنظر میرسید، تا اینکه در آیفون 4 استفاده شد و نتیجه خوبی گرفت. اما اگر شما از این فناوری خوشتون اومده، این مطلبو کامل بخونید تا در گوشی هوشمند LG B هم مقایسه بشه.

گوشی موبایل LG B فعلا فقط در حد یک خبر است و شرکت کره ای هنوز این گوشی رو تایید نکرده، اما گوشی LG B از فناوری IPS استفاده کرده و تنها گوشی موجود که از این فناوری بهره میبره آیفون 4 هستش. کاری که LG انجام داده اینه که بجای تصویر 3.5 اینچی آیفون از اندازه کامل 4 استفاده کرده. علاوه بر این آیفون 4 فقط 500 nit (بمعنی روشنایی در لاتین و همچنین برای اندازه گیری روشنایی در LCD استفاده میشود) دارد ولی LG B 700 nit. حتی سامسونگ گالکسی توانسته فقط 300 nit رو ثبت کنه.

mobile technology فناوری موبایل (گوشی)

ازمشخصات دیگر این گوشی هوشمند پردازشگر 1 گیگاهرتزی و وزن 105 گرمی اون هستش. سیستم عامل اون هم طبق روال باید اندروید باشه و هست اما هنوز نسخه آن مشخص نشده. من خودم  طرفدار LG در کل نیستم ولی تلاشش رو ستایش میکنم که سعی داره پابه پای بقیه دنیا حرکت کنه. اما فعلا روی کاغذ که جالب بنظر میرسه.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 20:13
میلاد

سال 2011 شروع بازار رسمی برای تبلت ها خواهد بود و شرکت های زیادی برای کسب بیشترین فروش با هم رقابت خواهند کرد. ولی تبلت Archos  خیلی زود جلو رفت و چیز هایی رو که شاید واسه سال های آینده فکر میکردیم نزدیکتر آورد.

mobile technology فناوری موبایل (گوشی)

تبلتهای Archos قبلا هم با اندروید کار میکردند و در جدیدترین مدل هم باز از اندروید استفاده کردند. اما تبلت جدید Archos که  Archos 70 اسمش هست یک مشخصه خیلی برتر نسبت به بقیه داره. بقیه تبلت ها تا سقف 64 گیگابایت می تونستن درون خودشون اطلاعات رو ذخیر کنن اما تبلت Archos 70  می تونه تا 250 گیگابایت اطلاعات رو درون حافظه خودش ذخیره کنه. حتی در زخامت هم خیلی کار کردن و زخامت تبلت رو به 1 سانتیمتر و 40 میلیمتر رسوندن. وزن این  تبلت باور نکردنیه حدود 400 گرم. با این کارها Archos 70 واقعا طوفانی بپا کرده. مشخصات دیگه درباره این تبلت قالب استیل ضدزنگ PVD ، نسخه 2.2 اندروید و همچنین Flash Player نسخه 10.1 ، خروجی HDMI ، قابلیت نشان دادن ویدئو های 720p HD ، وایفای، لمسی بودن و Webcam داخلی هستش. قیمت تبلت Archos 70 برای حراج هم اکنون 350 دلار هستش.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 20:13
میلاد

نمایشگاه CES 2011 که از 6 تا 9 ژانویه برپا شده بود. این نمایشگاه که کخفف انگلیسی آن به معنیه "انجمن مصرف کنندگان الکترونیک" هستش از 2003 فعالیت خودش رو شروع کرده و سالیانه برگزار میشه.

mobile technology فناوری موبایل (گوشی)

تبلت موتورولا Xoom در این نمایشگاه بعنوان بهترین تبلت شناخته شد. تبلت موتورولا Xoom با سیستم عامل اندروید 3 یا همون HoneyComb کار میکنه. این اندروید مخصوص تبلت ساخته شده و این یکی از ویژگی های این تبلت هستش. از دید خارجی ، تبلت Xoom همه چیزهای خوب رو داره. صفحه نمایش 10.1 اینچی با وضوح تصویر 1280 x 800 ، دوربین روبرو با اندازه 2 مگاپیکسلی و دوربین پشت با اندازه 5 مگاپیکسلی، وزن تبلت Xoom تقریبا 720 گرم هستش، دوربین پشتی این تبلت می تونه فیلم هم بگیره با کیفیت 720p ولی همین ویدئو میتونه با اندازه 1080p در همون تبلت به نمایش در بیاد.

mobile technology فناوری موبایل (گوشی)

قبل اینکه وارد موارد نرم افزاری بشیم این تبلت از پردازشگر NVIDIA Tegra 2  دو هسته ای استفاده میکنه. حافظه این تبلت حدود 32 گیگابایت و دارای رم 1 گیگابایت DDR2 هستش که همه این ها برای بهترین سرعت ساخته شده. حتی موتورولا گفته که باطری این تبلت حدود 10 ساعت می تونه ویدئو پخش کنه که این ویژگی این تبلت رو متمایز کرده. این تبلت در فصل اول 2011 میلادی بوسیله شرکت Verizon برای فروش حاضر میشه.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 20:13
میلاد

این روزها همه بدنبال کمتر مصرف کردن انرژی برق هستند. بطوری که انواع سامانه های ذخیره انرژی امروزه بکار گرفته میشود. این فناوری دیگر مخصوص مکان های خاص نیست. این فناوری در همه خانه ها یافت میشود. مثل ال سی دی ها (LCD)، یخچال و فریزر ها و حتی کولرهای گازی. همچنین چیزهایی بگوشمان خورده که برای مثال وقتی شما وارد اتاق میشوید چراغ بصورت خودکار روشن و پس از خروج شما بصورت خودکار خاموش میشود.اما اخیرا یک فناوری جدید برای چراغ های خیابان معرفی شده است. این فناوری بدین گونه است که وقتی کسی در پیاده رو یا خودرویی در خیابان در حال عبور است تعدادی چراغ در جلوی او و تعدادی چراغ قبل او روشن میشود. اگر هم کسی در پیاده رو یا خیابان نباشد چراغ ها خاموش میشوند. این فناوری باعث کم شدن مصرف انرژی الکتریکی تا 80 درصدی در خیابان های کم رفت و آمد در شب میشود.


mobile technology فناوری موبایل (گوشی)

این فناوری توسط دانشگاه Delft  هلند ارائه شده و در حال انجام مراحل آزمایشی هست. طراح این سامانه آقای  Chintan Shah فارغ التحصیل این دانشگاه میباشد.این فناوری به وسیله لامپ های LED و سنسورهای حرکتی ساخته شده است. وقتی یک شخص یا یک خودرو درحال عبور هستش، حرکت آنها بوسیله نزدیکترین سنسورها به شخص احساس میشه و چون این سامانه بصورت بیسیم طارحی شده، این حرکت به چراغ های بعدی خبر داده میشه و آنها هم روشن میشوند و بعد از عبور خاموش. بدلیل اینکه این سامانه بیسیم میباشد. بوسیله یک اتاق کنترل می توان این سامانه را کنترل کرد که در بعضی مواقع که دچار مشکل شد (مانند سوختن یک چراغ) سریعا این مشکل برطرف شود. به همین دلیل دیگر نیاز به چک کردن از راه نزدیک هم ندارد. البته هنوز این سامانه تکمیل نشده و ایرادات آن درحال برطرف شدن است. یکی از ایرادات عبور موجودات عبور کننده دیگر که قابل حس کردن از طریق سنسورها هستند مثل گربه ها و سگ ها.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 20:13
میلاد

زمانی که موتورولا فوتون (Motorola Photon 4G) از اواخر این ماه میلادی وارد بازار بشه، اولین گوشی هوشمند موبایل موتورولا خواهد بود که دارای وایمکس (WiMAX) بوده و همچنین اولین گوشی هوشمند موبایل بین المللی هست که مجهز به 4G میباشد و با تمام شبکه های GSM دنیا سازگار است.

mobile technology فناوری موبایل (گوشی)


اولین مزیتی که گوشی هوشمند  Motorola Photon 4G (موتورولا فوتون) داره، اینه که می تونید بوسیله پایه ای که در پشت اون تعبیه شده بصورت راحت به تماشای فیلم ها وعکس های گوشی خودتان در صفحه 4.3 اینچی  qHD(به معنی یک چهارم 1080p) بنشینید. گوشی موتورولا فوتون دارای یک دوربین VGA جلو برای تماس های تصویری و یک دوربین 8 مگاپیکسلی پشت که دارای فلش 2 ال ای دی (LED) است که قابلیت گرفتن تصویر 720p داره. اگر هم می خواهید تصویر را در اندازه Full HD 1080p تماشا کنید دارای یک پورت خروجی  mini HDMI هستش. قیمت این گوشی تقریبا 200 دلار آمریکا تخمین زده شده که از 31 July وارد بازار میشه.

mobile technology فناوری موبایل (گوشی)


مشخصات گوشی موتورولا فوتون (Motorola Photon 4G):

 

-          پردازشگر: NVIDIA Tegra 2 هسته ای که با فرکانس 2 گیگا هرتز راه اندازی میشه

-          سیستم عامل: اندروید 2.3 یا همان نان زنجبیلی (Gingerbread)

-          میزان RAM : 1 گیگا بایت

-          مقدار حافظه: از 16 تا 48 گیگا بایت

-          قابلیت اضافه کردن کارت حافظه تا 32 گیگا بایت

-          دوربین: جلو VGA و پشت 8 مگاپیکسل با قابلیت 720p

-          اندازه صفحه نمایش: 4.3 اینچ با وضوح تصویر 960 x 540 qHD

-          ابعاد: به ترتیب عرض، طول و ارتفاع 66.9 x 126.9 x 12.2  میلیمتر

-          وزن: 158 گرم

-          باطری: 1700 mAh لیتیومی که تا 10 ساعت می توان با آن صحبت کرد

-          دارای قابلیت اتصال به WiMAX



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 20:13
میلاد

زمانی که سامسونگ گالاکسی S وارد بازار شد. کسی به فکرش هم نمی رسید که این گوشی هوشمند موبایل بتونه رقیبی برای بازار گوشی های آیفون باشه. اما کمی نگذشت که این گوشی سامسونگ توانست سریع برای خودش جایی در بازار باز بکنه و طرفداران زیادی رو به سمت خودش بکشه.سامسونگ نسخه جدید گالکسی S خودش رو وارد بازار خواهد کرد بنام گالکسی S 2. این کار سامسونگ کاملا شبیه آیفون هستش که بصورت عدد گذاری گوشی های جدید خودش رو وارد بازار میکنه. این گوشی سامسونگ از این هفته برای فروش آماده میشه. البته ناگفته نماند که این گوشی برنده جایزه بهترین گوشی جدید 2011 رو در جشنواره صنعت موبایل برای خود کرده است.

mobile technology فناوری موبایل (گوشی)

در طراحی گوشی گالاکسی S سامسونگ یک ایراد بزرگی وجود داشت که قاب این گوشی موبایل از پلاستیک کم کیفیت سیاه استفاده شده بود. اما در گالاکسی S2 ، سامسونگ کار خوبی انجام داده و قاب گوشی رو از جنس خوبی ساخته. یکی دیگه از کارهای خوب سامسونگ بر روی این گوشی صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی برای این گوشی هست که در نسخه گالاکسی S فقط 4 اینچ بود. البته طبق نظر کسانی که در نمایشگاه های موبایل این گوشی رو دیدند رنگ تصاویر در گوشی گالاکسی S 2 سامسونگ خیلی زنده هستن که در عکس هایی که از این گوشی ارائه شده قابل قیاس نیستن. گوشی Galaxy S II سامسونگ از سیستم عامل نان زنجبیلی یا همان اندروید 2.3 بهره میبره و سامسونگ از تازه ترین فناوری صفحه های لمسی خودش یعنی TouchWiz UI v4.0 استفاده میکنه.

mobile technology فناوری موبایل (گوشی)

مشخصات گوشی هوشمند موبایل سامسونگ گالاکسی (Samsung Galaxy S2 II) S2 :

-          پردازنده: Cortex - A9 دو هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز

-          پردازنده گرافیکی: Nvidia Tegra2 یا Exynos 4210

-          سیستم عامل: اندروید 2.3 یا Gingerbread

-          ۱ گیگابایت RAM

-          مقدار حافظه: 16 گیگابایت حافظه داخلی (در آینده 32 گیگابایتی) با قابلیت اضافه کردن حافظه microSD تا 32 گیگابایت

-          دوربین: دوربین پشت 8 مگاپیکسل با قابلیت ضبط full HD 1080p و دوربین جلو 2 مگاپیکسلی

-          صفحه نماشی 4.3 اینچی چند لمسی AMOLED  با وضوح 800 x 480 پیکسلی

-          حسگر ها: حسگر تنظیم با نور محیطی و حسگر اجسام نزدیک گوشی

-          ابعاد به ترتیب طول، عرض و ارتفاع 125.3 ، 66.1،8.49 میلیمتر

-          وزن: 116 گرم

-          بلوتوث 3 و دارای 4G

-          وایفای (WiFi) 802.11 a/b/g/n

-          NFC، DLNA ، HDMI 

-     MHL(پورتی برای اتصال مستقیم به تلویزیون های HD)


mobile technology فناوری موبایل (گوشی)



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 20:13
میلاد

اگر شما از طرفداران پروپاقرص سامسونگ هستید بخصوص تبلت هاش اما از سرعت اتصال وایرلس این دستگاه زیاد راضی نیستید، دیگر نگران این موضوع نباشید. چون سامسونگ گالاکسی تب 10.1 به همراه فناوری 4G وارد بازار شده است. همچنین کارشناسان معتقدند که سامسونگ گالاکسی تب 10.1 بهترین تبلتی هست که سیستم عامل اندروید رو به خوبی پشتیبانی میکنه. تبلت سامسونگ گالاکسی تب در 13 فوریه (دی ماه 89) بصورت رسمی از طرف سامسونگ معرفی شد. تبلت سامسونگ تنها تبلتی هست که از ابتدا با اپل رقابت کرده است و تبلت گالاکسی تب 10.1 سامسونگ نیز هم اکنون مهمترین رقیب اپل آیپد 2 هستش. البته سامسونگ، تبلت گالاکسی تب خود رو در 3 مدل روانه بازار کرده: 10.1، 10.1V، 8.9 اینچی.

سامسونگ گالاکسی تب 10.1 Samsung Galaxy Tab

اما در مورد فناوری 4G باید اضافه کنم که شرکت Verizon که یکی از اپراتورهای برتر آمریکا میباشد و شرکت سامسونگ برای تبلت 4G خودش که به سیم کارت مجهز میشه با این شرکت قرارداد بسته است. این شرکت اخیرا با تصویری فناوری 4G را به تصویر کشیده است. سرعت باور نکردنی متوسط 30Mbps را به کاربران خودش ارائه داده که در دنیای امروزی سرعتی باور نکردنی در دنیای وب میباشد. این کار باعث افزایش فروش تبلت های سیم کارت خور یا همان 4G خواهد شد.

سامسونگ گالاکسی تب 10.1 Samsung Galaxy Tab

خوب بریم سراغ مشخصات فنی سامسونگ گالاکسی تب 10.1 Samsung Galaxy tab :

 

 

گالاکسی تب 10.1V

 

گالاکسی تب 10.1

 

گالاکسی تب 8.9

 

سیستم عامل:

 

اندروید 3.0 Honeycomb

 

اندروید 3.1 Honeycomb

 

اندروید 3.1 Honeycomb

 

وضوح تصویر:

 

1280x800  TFT

 

1280x800  TFT

 

1280x800  PLS

 

پردازنده:

 

2هسته ای 1 گیگاهرتز

 

2هسته ای 1 گیگاهرتز

 

2هسته ای 1 گیگاهرتز

 

مدل پردازنده:

 

Nvidia Tegra 2

 

Nvidia Tegra 2

 

Nvidia Tegra 2

 

حافظه RAM:

 

1 گیگابایت DDR2

 

1 گیگابایت DDR2

 

1 گیگابایت DDR2

 

دوربین جلو:

 

2 مگاپیکسل

 

2 مگاپیکسل

 

2 مگاپیکسل

 

دوربین پشت:

 

8 مگاپیکسل

 

3 مگاپیکسل

 

3 مگاپیکسل

 

وایفای (WiFi):

 

دارد

 

دارد

 

دارد

 

بلوتوث:

 

2.1 + EDR

 

2.1 + EDR

 

3.0

 

حافظه داخلی:

 

32/16 گیگابایت

 

32/16 گیگابایت

 

32/16 گیگابایت

 

وزن:

 

599 گرم

 

565 گرم

 

470 گرم

 

ابعاد:

 

246.2*170.4*10.9 mm

 

256.2*172.9*8.6 mm

 

230.9*157.8*8.6 mm

 

باتری:

 

6860 mAh

 

7000 mAh

 

6000 mAh

 

  

*همه مدل ها قابلیت پخش کیفیت Full HD با اندازه 1080p دارند

*مدل 10.1 قابلیت ضبط تصویر با کیفیت 720p میباشد اما بقیه مدل ها با کیفیت 1080p هستند

*PLS باعث افزایش 10 درصدی نور صفحه نمایش میشود و تا 15 درصد در کیفیت تصویر تاثیر دارد



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 20:13
میلاد

بگذارید اینطور بگم که اگر شما بدنبال تبلت خوبی در بازار میگردید که اندروید داشته باشه، اما می خواهید بعضی از نرم افزارهای وینوز هم روی آن کار کنه، باید یک نگاه کامل و دقیق به تبلت جدید 10.1 اینچی ViewSonic به نام ViewPad 10 pro بیندازید. بله تبلت ViewSonic تبلتی هست که دارای 2 سیستم عامل هستش.

تبلت ViewPad 10.1

البته ممکن هست که تبلت ViewPad فرق زیادی با تبلت های موجود در بازار نداشته باشد اما همین که همزمان 2 سیستم عامل که یکی اندروید 2.3 یا همان Gingerbread (نان زنجبیلی) و دیگری وینوز 7 هستش رو میتواند داشته باشد مزیت خیلی مناسبی هستش. البته در همین ابتدا یکی از ایراداتش معلوم میشه که این تبلت به جای اندروید 3.0 از 2.3 استفاده میکنه که برای یک تبلت 10.1 اینچی زیاد جالب نیست. اما از طرف دیگر اولین تبلتی هست که مایکروسافت و گوگل رو در یکجا برای شما به ارمغان میاره و همچنین اولین تبلتی هست که از پردازشگر اتم اینتل (Intel Atom) استفاده کرده.

تبلت ViewPad 10.1

تبلت ViewPad در 2 نوع 16 گیگابایتی با ویندوز7 Home Premium و 32 گیگابایتی با ویندوز7  Professional ارائه شده که قیمتها به ترتیب 599 و 699 دلار هستش. تبلت ViewSonic از اواخر این ماه وارد بازار خواهد شد. یکی دیگر از مشکلات این تبلت وزن زیاد آن نسبت به بقیه تبلت هاست.

مشخصات تبلت  ViewPad:

-          پردازنده: intel Atom Z670 1.5 گیگاهرتز

-          اندازه تصویر: 10.1 اینچ

-          وضوح تصویر: 1024 x 600

-          اتصالات بیسیم: wifi و Bluetooth

-          دوربین: 1.3 مگاپیکسلی جلو Full HD

-          حافظه RAM : 2 گیگابایت DDR2

-          باتری: 2 سلولی که تا 8 ساعت شارژ نگه میدارد

-          خروجی HDMI با توان Full HD 1080p و USB 2.1 + EDR

-          اندازه: 263 * 14.8 ~ 16.5 * 170 میلیمتر

-          وزن: حدود 800 گرم



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 20:13
میلاد

شما فناوری معرکه ی Super AMOLED در صفحه نمایش سامسونگ گالاکسی s2 دیده اید؟ شما دیده اید که رنگ ها چقدر طبیعی و زنده هستند و شمارو محو خودشون میکنن در این صفحه نمایش ها؟ بزودی شما اندازه بزرگتری از آن رو در تبلت سامسونگ گالاکسی تب 7.7 خواهید دید. اولین تبلتی که از این فناوری استفاده میکند. این یکی از قابل توجه ترین تغییراتی است که نسبت به گالاکسی تب 7 اینچی سامسونگ رخ داده است. یکی دیگر از این تغییرات، تغییر سیستم عامل از 2.2 به 3.2 میباشد. همچنین بخاطر فناوری HSPA+ و LTE سرعت اینترنت آن به 21 مگابیت بر ثانیه میرسه که همین باعث شده است که بتوان ویدئوهای آنلاینFull HD 1080p رو به راحتی تماشا کرد.

تبلت سامسونگ گالاکسی تب 7.7 Samsung Galaxy Tab

تبلت گالاکسی تب سامسونگ 7.7 تغییرات شگرفی در خود ایجاد کرده مانند افزایش طول شارژ باطری برای 10 ساعت نگاه کردن ویدئو بدون توقف، وزن آن به 335 گرم رسیده و حتی باریکی آن حدود 7.89 میلیمتر میباشد. تبلت گالاکسی 7.7 فعلا معرفی شده است اما روزی برای به بازار آمدن و یا قیمت آن هنوز تعیین نشده است. اما میزان حافظه داخلی آن به ترتیب 16، 32 و 64 گیگی است. اگر خیلی مشتاق تبلت 7.7 اینچی شده اید بعد از خواندن مشخصات آن در زیر از هم اکنون پول خود را کنار بگذارید.

تبلت سامسونگ گالاکسی تب 7.7 Samsung Galaxy Tab

مشخصات تبلت گالاکسی تب 7.7  Samsun Galaxy Tab:

-          پردازنده: 1.4 گیگاهرتزی 2 هسته ای

-          سیستم عامل: اندروید 3.2 یا Honeyvomb 3.2

-          RAM: 1 گیگابایت

-          دوربین: پشت 3 مگاپیکسلی با فلاش LED و جلو 2 مگاپیکسلی

-          صفحه نمایش: 7.7 اینچی با وضوح تصویر 1280 x 800، فناوری super AMOLED

-          مقدار حافظه داخلی: 16، 32 و 64 گیگابایتی ، قابلیت افزایش حافظه با microSD تا 32 گیگابایت

-          فناوری HSPA+ و LTE که سرعت آن تا 21 مگابیت بر ثانیه میرسد

-          اندازه: 196.7*133*7.89 میلیمتر

-          وزن: 335 گرم

-          باتری: 5100Ah با قابلیت پخش 10 ساعت ویدئو بدون وقفه

-          وایفای: 802.11 a/b/g/n



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 20:13
میلاد

سیستم پیشنهادی کرایسیس ۳ منتشر شد.با وجود انتشار این سیستم مورد نیاز برای بازی این عنوان بسیاری از ما نخواهیم توانست این بازی فوق العاده گرافیکی را بازی کنیم.

Crysis 3 در ماه فوریه 2013 برای سه پلتفرم اصلی یعنی PC , PS3 و X360 منتشر خواهد شد.

حداقل سیستم پیشنهادی

• Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
• DirectX 11 graphics card with 1Gb Video RAM
• Dual core CPU
• ۲GB Memory (3GB on Vista)
• Example 1 (Nvidia/Intel):
– Nvidia GTS 450
– Intel Core2 Duo 2.4 Ghz (E6600)
• Example 2 (AMD):
– AMD Radeon HD5770
– AMD Athlon64 X2 2.7 Ghz (5200+)

.

حدوسط سیستم پیشنهادی

• Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
• DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM
• Quad core GPU
• ۴GB Memory
• Example 1 (Nvidia/Intel):
– Nvidia GTX 560
– Intel Core i3-530
• Example 2 (AMD):
– AMD Radeon HD5870
– AMD Phenom II X2 565

.

حداکثر سیستم پیشنهادی

• Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
• Latest DirectX 11 graphics card
• Latest quad core CPU
• ۸GB Memory
• Example 1 (Nvidia/Intel):
– NVidia GTX 680
– Intel Core i7-2600k
• Example 2 (AMD):
– AMD Radeon HD7970
– AMD Bulldozer FX4150



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 18:56
میلاد
این هفته نیز مانند دو هفته ی گذشته عنوان Cal of Duty Black Ops II در صدر جدول قرار گرفت.با وجود این که بازی جدید Ubisoft یعنی Far Cry 3 نیز در این هفته منتشر شد با این حال این بازی مانند Hitman ABSOLUTION در هفته گذشته نتوانست جای Call of Duty Black Ops II را بگیرد.FIFA 13 و Hitman Absolution نیز به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.

جدول بیست تاییی را در زیر مشاهده می کنید :

1. Call of Duty: Black Ops 2
2. Far Cry 3
3. FIFA 13
4. Hitman Absolution
5. Assassin’s Creed 3
6. Just Dance 4
7. LEGO Lord Of The Rings
8. Halo 4
9. Skylanders Giants
10. Need For Speed Most Wanted
11. Nintendo Land
12. Dishonored
13. Football Manager 2013
14. New Super Mario Bros. U
15. WWE 13
16. Moshi Monsters: Moshling Theme Park
17. ZombiU
18. Medal Of Honor: Warfighter
19. New Super Mario Bros. 2
20. Forza Horizon



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 18:56
میلاد
Bethseda دیروز از آمدن DLC جدیدی برای بازی Skyrim خبر داد.این محتوای دانلودی Dragonborn نام دارد و فردا برای Xbox Live و در اوایل 2013 برای PC و PS3 عرضه خواهد شد.

مسئولان بتزدا همچنین افزودند :

برای Xbox Live تا ۲۴ ساعت دیگر یکی از جاه طلبانه ترین محتوا های دانلودی ما منتشرخواهد شد و ما همچنین با افتخار اعلام می کنیم که این بسته برای  PC و PS3 عرضه خواهد شد.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 18:56
میلاد

Billy Pidgeon یکی از تحلیل گران صنعت بازی های رایانه ای معتقد است که سونی برای پیشرفت خودش و کنسولش PS Vita باید همانند نینتندو قیمت این کنسول را کاهش دهد.وی اعتقاد دارد که سونی باید برای این کنسول بازی های رایگان بیشتر را برای دانلود قرار دهد و این بازی ها باید کیفیت بهتری نسبت به باز های رایگان و ارزان پلتفرم هایی مثل Android یا iOS داشته باشند.

وی افزود:

"با اینکه فروش ویتا در حال افزایش است، اما می تواند بهتر از این هم باشد. از نظر نرم افزاری هم ویتا در حال پیشرفت است و عناوین درجه یک زیادی مثل Persona 4 Golden و  و Assassin’s Creed III: Liberation و عناوین دانلودی خوبی مانند Sound Shapes و Escape Plan برای ویتا وجود دارند. همچنین ارتباط بین سرویس PS Plus و ویتا نیز به اعتبار ویتا می افزاید."



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 18:56
میلاد

با رفع مشکلات بازی Hitman Absolution در خدمتتون هستیم.این بازی رو خیلی از دوستان در اجراش مشکل داشتن که به حل چندتا از آن ها می پردازیم.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 18:56
میلاد

Ubisoft پس از انتشار Far Cry 3 جزییات اولین DLC این بازی را مشخص کرد.این محتوای دانلودی مربوط به بخش Co-op بوده و High Tides نام دارد.این DLC دو بخش داستانی جدید با نام های Jailbreak و Redemption را دارا بوده و شامل مبارزات خشن‌تر، رقابت های وسیع تر، صحنه های زیبا همراه با کرکتر های مورد علاقه شما و همین طور صحنه های انفجاری و لحظاتی می‌شود که تا کنون مشاهده نکرده‌اید.

تاریخ عرضه این DLC و قیمت آن هنوز مشخص نشده است.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 18:56
میلاد

Call of Duty Black Ops II توانست رکوردی بی نظیر در عرصه ی بازی های رایانه ای ثبت کند : یک میلیارد دلار فروش در عرض 15 روز !این بازی هم چنین در اولین روز فروشش توانست رکورد بیشترین فروش در یک روز را با ۵۰۰ میلیون دلار از آن خود کند.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 18:56
میلاد

دیروز الکترونیک آرتز تاریخ انتشار دقیق بازی کرایسیس 3 را مشخص کرد.طبق گفته ی این شرکت این بازی در نوزدهم فوریه 2013 در آمریکا و دو روز بعد در 21 فوریه در سرتاسر اروپا برای سه پلتفرم PC , PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 18:56
میلاد

Microsoft دیروز اعلام کرد که سری بازی های Halo از شماره ی اول تا Halo 4 که چندی پیش عرضه شد حدود 50 میلیون نسخه فروش کرده است.این عدد تا قبل از انتشار هیلو 4 حدود 4 میلیون کمتر یعنی 46 میلیون نسخه بود که با منتشر شدن این بازی به 50 میلیون نسخه ارتقا یافت.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 18:56
میلاد

امروز Ubisoft تاریخ انتشار بازی Rayman Legends را مشخص کرد.طبق گفته ی یوبی این عنوان 28ام فوریه 2013 به صورت انحصاری برای کنسول Wii U منتشر می شود.تاریخ قبلی این بازی توسط خود یوبی در ماه فوریه اعلام شده بود اما تاریخ دقیقی نداشت.




           
28 آذر 1391برچسب:, :: 18:56
میلاد
Galaxy Chat
Galaxy Chat

به دنبال لو رفتن تصویر و مشخصات تلفن Galaxy Chat، سامسونگ امروز مجبور شد آن را به صورت رسمی معرفی کند. این تلفن‌هوشمند مجهز به کی‌برد فیزیکی QWERTY به همراه اندروید 4.0 می‌باشد. Galaxy Chat دارای صفحه نمایش ۳ اینچی و ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. مشخصات کامل آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 17:38
میلاد
Motorola Atrix HD
Motorola Atrix HD

تلفن جدید موتورلا از خانواده Atrix رسما معرفی شد، این تلفن مجهز به صفحه نمایش LCD در سایز ۴.۵ اینچ و با رزولوشن HD است که از فناوری ColorBoost نیز پشتیبانی می‌کند. Atrix HD ظاهر شبیه به Razr دارد و ضخامت آن نیز تنها ۸.۴ میلی‌متر است. تلفن جدید موتورولا با سیستم عامل اندروید 4.0 به زودی وارد بازار خواهد شد. مشخصات دقیق فنی Atrix HD را در ادامه مطلب مشاهده کنید.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 17:38
میلاد
iGoogle
iGoogleDigital Trends

گوگل، غول جست‌و‌جوگر اینترنتی در ادامه طرح خانه‌تکانی بهاری خود تعدادی دیگر از سرویس‌هایش را تعطیل خواهد کرد. iGoogle که صفحه خانگی گوگل را برای کاربران شخصی‌سازی می‌کرد و Google Video که سرویسی برای به اشتراک‌گذاری ویدئوها بود از جمله سرویس‌هایی هستند که باید به زودی با آنها خداحافظی کنیم.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 17:38
میلاد
Chrome
Chrome

علی‌رغم اینکه مدت بسیار کمی از انتشار مرورگر کروم برای گوشی‌های آیفون و تبلت‌های iPad می‌گذرد، استقبال از مرورگر کروم فوق‌العاده زیاد بوده تا جایی که این برنامه صدر نشین App Store اپل شده و در جایگاه نخست فروشگاه iTunes خودنمایی می‌کند.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 17:38
میلاد
Ouya Gaming Console
Ouya Gaming Console

در حالی که در صنعت بازی امکان ورود جدی کمپانی دیگری بسیار دور از انتظار می‌سد و سه کمپانی مایکروسافت و سونی و نینتندو با کنسول‌های خود بازار را قبضه کرده‌اند اما اویا قصد دارد با کنسول باز خود و با سیاست‌های غیر انحصاری و آزادتر وارد رقابت شده و معادلات را بر هم بریزد. این کنسول بازی که سرمایه‌گذاری بزرگی نیز برروی آن شده مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 17:38
میلاد

قیمت VivoTab RT به همراه داک فیزیکی کی‌بورد ۵۹۹ دلار است و شرکت آوات (وارد کننده تبلت‌های لمسی ویندوزی ایسوس در ایران) وعده داده که این تبلت از هفته ‌آینده رسما وارد بازار کشور خواهد شد.

طراحی و ارگونومی

تبلت VivoTab RT از نظر طراحی واقعا زیبا است. پشت تبلت به دو قسمت تقسیم شده که بخش روشن‌تر از جنس آلومینیوم و قسمت بالا از جنس پلاستیک ساخته شده است، این ترکیب‌ بدنه به همراه ضخامت بسیار کم، جلوه خاصی را به این تبلت داده است. وقتی تبلت را در دست می‌گیرید بلافاصله متوجه وزن سبک آن می‌شوید، باورتان نمی‌شود که چنین ابزار سبکی قادر به اجرای ویندوز باشد.

لبه‌های باریک به همراه طراحی راه‌راه بخش پلاستیکی پشت تبلتباعث شده‌ است تا VivoTab به راحتی در دست جای گیرد و از دست سُر نخورد. به دلیل وزن سبک این تبلت، می‌توان از آن به مدت طولانی استفاده نمود. از آنجایی که لبه‌های تبلت نسبت به وسط آن باریک‌تر هستند وقتی VivoTab را در دست می‌گیرید، احساس می‌کنید که ضخامت آن کمتر از ۸.۳ میلی‌متر باشد. در لبه‌های این تبلت، خروجی Micro HDMI، درگاه microSD، جک هدفون و دکمه‌های حجم صدا وجود دارند. دکمه پاور نیز در قسمت بالای تبلت قرار داده شده که دسترسی به آن آسان است.

اگر از بخش پلاستیکی قسمت بالای پشت دستگاه که چنگی به دل نمی‌زند، صرفنظر کنیم، طراحی کلی و کیفیت ساخت VivoTab RT جذاب و دوست‌داشتنی است.

نمایشگر

وقتی به قسمت جلوی تبلت می‌رسیم، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی آن با یک حاشیه مشکی رنگ نسبتا بزرگ به چشم می‌خورد. نمایشگر ۱۰.۱ اینچی VivoRT از نوع +Super IPS است و دارای رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل می‌باشد. این رزولوشن استانداردی است که بسیاری از ابزارهای ویندوز ۸ از آن استفاده خواهند کرد. این، حداقل رزولوشن است که برای استفاده از تمام قابلیت‌های ویندوز ۸ به آن نیاز خواهید داشت. اگر نمایشگری رزولوشن پایین‌تر از این داشته باشد باز هم می‌توان از آن برای اجرای ویندوز ۸ استفاده نمود اما قابلیت Snap که در آن می‌توان یک برنامه را در سمت راست صفحه و بصورت باریکتر در کنار نرم‌افزارهای دیگر اجرا نمود، فعال نخواهد شد.

شاید تراکم پیکسل‌ها در این نمایشگر خیلی بالا نباشد اما با متون به شکل کاملا واضح و تصاویر با کیفیت مناسبی نمایش داده می‌شوند و با چشم غیرمصلح نمی‌توان پیکسل‌ها را مشاهده کرد:

display rtبخشی از عکس گرفته شده از عبارت استارت ویندوز در نمایشگر VivoTab RT

به لطف پنل IPS دقت رنگ‌ها و زاویه دید، این صفحه نمایش بسیار خوب است و تصاویر به شکل طبیعی و روشن نمایش داده می‌شوند. از هر زاویه‌ای که به تبلت نگاه کردیم، متوجه افت تصویر نشدیم.

دوربین

دوربین تمام تبلت‌های خانواده VivoRT یکسان و ۸ مگاپیکسلی است. این دوربین قادر به ضبط ویدیو 1080p نیز می‌باشد. ما سعی کردیم در همان محل کنفرانس چند عکس با VivoTab بگیریم، عکس‌ها به نظر کیفیت مناسبی داشتند اما برای بررسی دقیق دوربین می‌بایست در شرایط مختلف آن را به بوته آزمایش گذاشت. به هر حال دوربین ۸ مگاپیکسلی حداقل در شرایطی که نور محیطی مناسب باشد عکس‌های قابل قبولی ضبط می‌کند. دوربین جلوی این تبلت نیز ۲ مگاپیکسلی است و به راحتی از پس مکالمه ویدیویی بر خواهد آمد.

VivoTab RT Camera

داک کی‌برد

یکی از قسمت‌های جذاب این تبلت، کی‌برد فیزیکی آن است که شباهت بسیاری به صفحه‌کلید‌های ترنسفورمرهای اندرویدی دارد، ویندوز RT و ویندوز ۸ نیز برخلاف اندروید و iOS به خوبی از صفحه کلید و ماوس پشتیبانی می‌کنند و تجربه یک کامپیوتر واقعی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. فاصله کلید‌ها و ابعاد تاچ‌پد خیلی مناسب نیستند اما برای یک ابزار ۱۰ اینچی قابل قبول به نظر می‌رسند.

داک کی برد VivoTab RT

این داک کی‌برد علاوه بر درگاه‌ USB دارای یک باتری داخلی نیز می‌باشد که طول عمرباتری را تا ۱۶ ساعت افزایش می‌دهد.

حقیقت امر این است که هرچند صفحه نمایش ۱۰ اینچی برای تبلت‌ها بسیار مناسب است اما اگر قرار باشد از تبلت‌ خود به عنوان نوت‌بوک نیز استفاده کنید، فضای کافی برای انجام چند کار همزمان را در اختیار نخواهید داشت.

مشخصات فنی و قیمت

  • پردازنده: Tegra 3 با ۴ هسته ۱.۳ گیگاهرتزی
  • حافظه: ۲ گیگابایت DDR3L
  • حافظه ذخیره سازی: ۳۲ و ۶۴ گیگابایت
  • نمایشگر ۱۰.۱ اینچ با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل از نوع +Super IPS
  • دوربین: ۸ مگاپیکسل با فوکوس خودکار و فلش LED و دوربین جلو ۲ مگاپیکسل
  • شبکه بی‌سیم وای فای، بلوتوث ۴ و GPS، شبکه‌ها 3G و 4G (بصورت اختیاری)
  • طول عمر باتری: تبلت تنها ۹ ساعت، به همراه باتری تا ۱۶ ساعت
  • ابعاد ۲۶۳ در ۱۷۱ در ۸.۳ میلی‌متر و وزن ۵۲۵ گرم

نرم‌افزار و بازده

متاسفانه در محل برگزاری کنفرانس دسترسی به اینترنت وجود نداشت و ما نتوانستیم تبلت را در اکثر نرم‌افزارها مورد آزمایش قرار دهیم. اما حرکت بین قسمت‌های مختلف سیستم‌عامل و بین برنامه‌ها و اجرای منوی Charm و غیره به نرمی و طرز باورنکردنی سریع انجام می‌شد.

ویندوز RT

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، سیستم‌عامل این تبلت ویندوز RT است، اگر هنوز این سیستم‌عامل را نمی‌شناسید باید بدانید که اگر چه ویندوز RT از نظر ظاهری و رابط کاربری شباهت زیادی به ویندوز 8 دارد، اما از نظر کارایی تفاوت‌های بسیاری بین این دو سیستم‌عامل وجود دارد که مهمترین آنها عدم اجرای نرم‌افزارهای فعلی ویندوز ۷ و نسخه‌های قبلی ویندوز برروی نسخه RT است. البته انتظار می‌رود نرم‌افزارهایی که از این پس تولید می‌شوند برای هر دو سیستم‌عامل منتشر گردند، چون براساس ادعای مایکروسافت به دلیل هسته مشترک دو سیستم‌عامل ویندوز ۸ و ویندوز RT تبدیل نرم‌افزارها برای RT زمان بسیار کمی را نیاز دارد. اما به هر حال نرم‌افزارهای ویندوز ۸ برروی RT اجرا نمی‌شوند و در حال حاضر نرم‌افزارهای مبتنی بر ویندوز RT بسیار محدود هستند. البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که نرم‌افزارهای مایکروسافت مانند اسکایپ و مجموعه نرم‌افزاری آفیس ۲۰۱۳ برای ویندوز RT نیز عرضه شده‌اند و هر روز عنوان‌های بیشتری برای این سیستم‌عامل تولید و ارائه می‌شوند.

رابط کاربری ویندوز RT هیچ تفاوتی با ویندوز ۸ نمی‌کند و تبلت VivoRT نیز به خوبی از پس اجرای این سیستم‌عامل بر می‌آید، سیستم‌عامل، ژست‌های حرکتی و غیره به نرمی اجرا می‌شوند و تاخیری در انجام امور حس نمی‌شود. اما اجرای برخی از برنامه‌ها با تاخیر چند ثانیه‌ای انجام می‌شد و از آنجایی که دسترسی به اینترنت نداشتیم نمی‌توانیم در مورد اجرای سریع کلیه نرم‌افزارها به خوبی اظهار نظر کنیم.

VivoRT مجهز به یک پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی Tegra 3 است، پردازنده‌ای که جزء بهترین‌های ARM است. هرچند هنوز دقیقا نمی‌دانیم که از پس سیستم‌عامل ویندوز RT بر می‌آید یا خیر، اما یک مورد که بدون شک Tegra 3 از آن سربلند بیرون خواهد آمد، قدرت پردازش گرافیکی و اجرای بازی‌ها است.

نظر شما در رابطه با ViVoTab RT ایسوس چیست؟ آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 17:38
میلاد
درایوهای USB یا حافظه‌های فلش به لطف ابعاد کوچک و حجم بالا، به عنوان یکی از بهترین روش‌های ذخیره سازی و انتقال اطلاعات استفاده می‌شوند، این نوع از درایوها در ابعاد و شکل و شمایل متنوعی وارد بازار شده‌اند که برخی از آنها دارای طراحی خلاقانه و جذابی هستند. در این مقاله چند مورد از خلاقانه‌ترین طرح‌های حافظه‌های فلش (فلش مموری‌ها) را برایتان گردآوری کرده‌ایم.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 17:38
میلاد
تایچی ایسوس
تایچی ایسوس

در کنفرانس معرفی محصولات ویندوز 8 ایسوس، علاوه بر تبلت‌های VivoTab از محصول خلاقانه Taichi نیز پرده برداری شد، محصولی که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است و سخت‌افزار بروز و قدرتمندی نیز دارد. تایچی دارای 2 نمایشگر1080p یکی در جلو و یکی در پشت می‌باشد که آن را به یک محصول هیبریدی (اولترابوک / تبلت) بدل کرده است. دو نفر به صورت همزمان می‌توانند از تایچی استفاده نموده و دو کار مختلف را با آن انجام دهند. کاربر همچنین می‌تواند از آن به عنوان یک اولترابوک یا یک تبلت لمسی ویندوز 8 استفاده نماید.



           
28 آذر 1391برچسب:, :: 17:38
میلاد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome too play tech site و آدرس playtech.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 5875
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content